måndag, februari 02, 2009

Grattis tjejen på 1-års dagen!

Birthday Graphics

4 kommentarer:

Anonym sa...

STORT GRATTIS PÅ 1-ÅRSDAGEN, VILMA!!!! Har blivit stora tjejen ju... Många blöta pussar från James & Alih. ps. Längtar till helgen... håller tummarna för att ni slår Affe.. hahaha...

Anonym sa...

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er! Är Vilma redan 1 år? Herregud... nu kommer de härliga tonåren... :-). Hoppas vi kan ses nåt på söndag när ni är i stan! Kram kram

Anonym sa...

Grattispussar från mig Saga & Tova. Lilla gumman nu börjar livet på riktigt =) Tova är hypergalen efter sin 1-årsdag så håll i dig Gabbi, hoppas du kommer lindrigt undan för det har inte jag gjort,ha,ha. Men vi älskar våra små ändå =) kram på er

Gabbi sa...

Tack alla vad snälla ni är som grattar mig på födelsedagen. Jag har fått massor av presenter, jag är en riktigt bortskämd princessa.

Kramar Vilma